Mazda CX-9 dostala bohatší výbavu, cena zůstala beze změn

Nedávno bylo zmíněno, že Mazda 2 a CX-3 se budou nově nabízet v modelovém ročníku 2017, který přinesl modelům pár změn v rámci modernizace.

Japonská značka se nyní plně soustřeďuje na příchod nové CX-5, avšak v tichosti odhalila podrobnosti k CX-9 (2017). Nic razantního se nezměnilo, pouze dostala lepší výbavu za stejné peníze, konkrétně za 31 520 dolarů (cca 795 tisíc korun).
Základní výbava Sport nabídne nadále výbavu jako dříve, to znamená 18palcová kola, LED světla, elektronickou ruční brzdu, multimediální systém Mazda Connect se 7palcovým barevným displejem, couvací kameru, asistent pro couvání s přívěsem a pak látkový potah sedadel.
Další výbava Touring, která startuje na částce 35 970 dolarů (cca 907 tisíc korun), má nově standardně SCBS (Smart City Brake Support), který byl původně nabízen bez příplatků u výbav Grand Touring a Signature. Krom toho jsou u tohoto výbavového stupně samozřejmostí kožené sedačky, osmipalcový dotykový displej, automatické stmívání zpětného zrcátka, Blind Spot Monitoring s Rear Cross-Traffic Alert, centrál na dálkové ovládání, elektricky stavitelné přední sedačky, elektrické výklopné páté dveře a další.

Třetí výbavou v pořadí je Grand Touring, jež vychází z výbav Sport a Touring, ale má navíc 20palcová kola, střešní nosiče, radarem řízený tempomat s podporou inteligentního brzdění a udržení vozu v jízdním pruhu, adaptivní světlomety, head-up displej a sedadlo řidiče s pamětí. Cena byla stanovena na 40 470 dolarů (cca 1 021 000 korun).
Za nejvyšší výbavu Signature zaplatí zákazník minimálně 44 315 dolarů (cca 1 118 000 korun). U tohoto jediného výbavového stupně je standardem pohon všech čtyř kol, což je systém, který využívá signály od 27 snímačů a dle jízdních podmínek rozděluje více než 200x za sekundu sílu mezi jednotlivá kola. Dále se může pochlubit LED osvětlením kolem řadicí páky, kaštanovou kůží Nappa, růžovým dřevem dodávajícím samotným japonským výrobcem kytar Fujigen a podsvícením spodní linie masky chladiče.

Bez rozdílu na danou výbavu má Mazda CX-9 pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec, který při tankování 93oktanového benzínu dává výkon 250 koní a točivý moment 420 Nm. Při tankování 87oktanového benzínu se výkon sníží na 227 koní a krouticí moment zůstane beze změn.

Zdroj: Mazda


Jiří Diviš

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *